Još da zasija svetlo na novim rampama u Ulici antifašističke borbe, pa će s leve na desnu obalu Save vozači stizati za svega nekoliko minuta. Na severnim pristupnim putevima Mostu na Adi završeno je asfaltiranje svih konstrukcija, betoniranje pešačkih staza i postavljanje horizontalne i vertikalne signalizacije.U toku su završni radovi na nasipu konstrukcije šinskog prevoza, kao i zemljani radovi na uređenju gradilišta, dok će ozelenjavanje biti izvedeno prema projektu, u skladu sa vremenskim prilikama.
Još da zasija svetlo na novim rampama u Ulici antifašističke borbe, pa će s leve na desnu obalu Save vozači stizati za svega nekoliko minuta.
Na severnim pristupnim putevima Mostu na Adi završeno je asfaltiranje svih konstrukcija, betoniranje pešačkih staza i postavljanje horizontalne i vertikalne signalizacije.
- U toku su završni radovi na nasipu konstrukcije šinskog prevoza, kao i zemljani radovi na uređenju gradilišta, dok će ozelenjavanje biti izvedeno prema projektu, u skladu sa vremenskim prilikama - kažu u Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju.
- Radi se na pribavljanju saglasnosti o priključenju javnog osvetljenja na elektro mrežu, kako bi vozila nesmetano i bezbedno počela da koriste novoizgrađene rampe u Ulici antifašističke borbe.
Dobijanje saglasnosti se očekuje uskoro, dodaju u Direkciji, a njihovim otvaranjem vozači će za manje od pet minuta stizati od Banovog brda do Novog Beograda, i to samo sa jednim semaforom na petlji "Hipodrom".
Ova deonica severnih pristupa dugačka je skoro jedan kilometar i "stoji" na 170 stubova. Gornje konstrukcije se sastoje iz 48 pojedinačnih polja, a ukupno je bilo potrebno oko 25.000 kubika betona i blizu 3.000 tona armature da bi se izgradile sve armirano-betonske konstrukcije.
Kapacitet 12.000 vozila na sat
Ukupna širina saobraćajnice na prvom kilometru posle mosta je 40 metara, i sastoji se iz dva odvojena kolovozna dela između kojih se nalazi konstrukcija šinskog prevoza. Ona će, kao i most, imati propusnu moć od oko 12.000 vozila na sat, uz ograničenje brzine kretanja.