Uskoro otvaranje pristupnih saobraćajnica na mostu na Adi

Bez autora
Dec 17 2013

Još da zasija svetlo na novim rampama u Ulici antifašističke borbe, pa će s leve na desnu obalu Save vozači stizati za svega nekoliko minuta. Na severnim pristupnim putevima Mostu na Adi završeno je asfaltiranje svih konstrukcija, betoniranje pešačkih staza i postavljanje horizontalne i vertikalne signalizacije.U toku su završni radovi na nasipu konstrukcije šinskog prevoza, kao i zemljani radovi na uređenju gradilišta, dok će ozelenjavanje biti izvedeno prema projektu, u skladu sa vremenskim prilikama.

Uskoro otvaranje pristupnih saobraćajnica na mostu na AdiJoš da zasija svetlo na novim rampama u Ulici antifašističke borbe, pa će s leve na desnu obalu Save vozači stizati za svega nekoliko minuta.

Na severnim pristupnim putevima Mostu na Adi završeno je asfaltiranje svih konstrukcija, betoniranje pešačkih staza i postavljanje horizontalne i vertikalne signalizacije.

- U toku su završni radovi na nasipu konstrukcije šinskog prevoza, kao i zemljani radovi na uređenju gradilišta, dok će ozelenjavanje biti izvedeno prema projektu, u skladu sa vremenskim prilikama - kažu u Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju.

- Radi se na pribavljanju saglasnosti o priključenju javnog osvetljenja na elektro mrežu, kako bi vozila nesmetano i bezbedno počela da koriste novoizgrađene rampe u Ulici antifašističke borbe.

Dobijanje saglasnosti se očekuje uskoro, dodaju u Direkciji, a njihovim otvaranjem vozači će za manje od pet minuta stizati od Banovog brda do Novog Beograda, i to samo sa jednim semaforom na petlji "Hipodrom".

Ova deonica severnih pristupa dugačka je skoro jedan kilometar i "stoji" na 170 stubova. Gornje konstrukcije se sastoje iz 48 pojedinačnih polja, a ukupno je bilo potrebno oko 25.000 kubika betona i blizu 3.000 tona armature da bi se izgradile sve armirano-betonske konstrukcije.

Kapacitet 12.000 vozila na sat

Ukupna širina saobraćajnice na prvom kilometru posle mosta je 40 metara, i sastoji se iz dva odvojena kolovozna dela između kojih se nalazi konstrukcija šinskog prevoza. Ona će, kao i most, imati propusnu moć od oko 12.000 vozila na sat, uz ograničenje brzine kretanja.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik